vineri, 23 octombrie 2009

Vineri, 23 Okt...

... de dimineata am vazut o tipa in autobuz care avea o insigna cu Centrul de Tineret Tg Jiu... so.. olteanca... se prefigura o zi buna...

... prima intalnire SCRUM... incep sa lucrez la un proiect numit Conway's Game Of Life impreuna cu doi colegi de la TU-Chemnitz; materia se numeste Software Engineering si se incurajeaza evident lucrul in echipa; de asemenea, nu se pune accent pe programare ci pe felul in care echipa ta manageriaza proiectul

... mi-am adus dupa mine laptop, prelungitor, cablu de net, in incercarea de a face rost de net din universitate... rezultatul: nici o carie :P

... am vb cu un prof simpatic de la seminarul de Web Engineering care mi-a spus ca daca vreau sa am net prin cablu in universitate am nevoie de un IP static pe care mi-l poate da doar daca sunt angajat al universitatii...

... i-am spus ca il cunosc pe dl. Lefmann si atunci mi-a imprumutat o placa de retea wireless... cu tot cu driver (a zis ca ar fi bine sa imi cumpar si eu una...) astfel ca voi avea net din eter...

... ma apuc sa lucrez...

TO DO LIST:
1. Web Engineering project: HTML, XML, XSLT, RSS si toate folosit SVN pt upload intr-un Repository dedicat - tema 1 - deadline in 2 saptamani

2. de pregatit un seminar despre NNGA

3. Laborator Robotik... m-au cam desumflat oamenii aia... va trebui sa ne folosim de o biblioteca deja existenta de coduri sursa si sa programam niste robotei gata construiti astfel incat sa se lupte cate 2 in acelasi labirint, taskul lor fiind acela de a comuta niste Shaltere (Switchuri) de pe rosu pe verde (un robot) si invers (celalalt robot); castiga robotul care are cele mai multe reusite dupa 3 minute

4. Licenta...

... data viitoare vin cu poze pe stick si le uploadez pe blog... va pup! a mai trecut o saptamana... mai am 20 si vin acasa!

Niciun comentariu: