sâmbătă, 31 octombrie 2009

Mi-e dor sa ies la tabla...

... salut.. am trait saptamana asta primul seminar a la Deutschland
... materia se numeste Wissenrepräsentation und Problemlösungen... (Reprezentarea Stiintei si Rezolvarea Problemelor)
... o materie care seamana cu FLC + ADC (dar fara programare efectiva... doar pe hartie.. sau tabla...)
... pe prof il cheama Steinmüller (Moara de piatra (sau invers :P))
... la primul curs am fost cam 15... dintre care eu si o chinezoaica eram de la Informatik, restul de la Maschinenbau (Constructii de masini)...

... de la al doilea curs am ramas doar eu, de la Informatik si 4 tipi de dincolo, dintre care 2 se joaca pe laptop in spatele meu, iar ceilalti doi discute despre proiectele lor la Mbau...

... proful are 2 tipuri de ochelari (de distanta si de apropiere); cand preda ii poarta pe cei de apropiere pt a vedea ce scrie pe peretele pe care se proiecteaza semetz ppt-ul lui
... din acest motiv, nu vede ce se intampla exact in clasa... de asemenea cand "priveste" spre noi inchide ochii... ciudat... uneori simpatic...

... la sfarsitul fiecarei ore sunt singurul care are sa ii puna intrebari (si nu pt ca ceilalti 4 colegi ar fi inteles totul...)

... ieri am avut primul Übung (seminar pt rezolvarea de probleme) la aceasta materie... mi-am luat laptopul in ideea ca poate avem ceva de programat...
... profu ne-a dat celor 3 de data aceasta cati am fost la seminar, cate o foaie cu 3 probleme... le-am citit... stiam sa le rezolv... ma gandeam ca e numai bine, 3 oameni, 3 probleme... ar trebui in max o ora sa plecam daca e pe asa...
... ridic mana... eu: "Darf ich das erste Problem zu lösen?" profu: "Nein! Ich löse alle Probleme."

... si uite asa m-a cuprins nedumerirea, tristetea, dorul de seminariile de la poli in care ne calcam in picioare care sa iasa la tabla... incerc sa enumar cateva seminarii super indragite... discrete mathematics, linear algebra, advanced mathematics, formal languages, computer networks... si lista poate continua...
... si problema cea mai mare este ca asa e sistemul lor... asa e la toate seminariile...

... iar azi am trait al doilea seminar si anume de "Entwurf Verteilte Systeme" (Designul Sistemelor Distribuite), tinut de un nene super urias, care vb super repede, cu prune, pietre, pere ce are el in gura... noroc ca il ajuta proiectorul...
... trist... la capitolul asta m-au dezamagit nemtii...

Niciun comentariu: