miercuri, 20 ianuarie 2010

dar tu?

... am inceput sa folosesc TO DO lists... iti ofera o satisfactie aparte, atunci cand termini ce ai de facut, si tai sau mazgalesti, in functie de cat de mult ai avut de muncit la acel task, toata linia, sau liniile pe care era scrisa respectiva datorie...

unul din TO DO listurile mele sunau cam asa:
1. DEUTSCH - Bewegungsbescheinigung -> Montag
2. K.I. - report the results; try to fix the errors
3. Management: -> find the room, choose a topic, do the presentation -> asap
4. Web Engineering: HS - do the reviews (Donnerstag)
Praktikum: flickr + delicious User Controls (Donnerstag)
5. Bioinfo: wait for News from Lefmann; improve Needleman Wunsch algorithm, and face recognition

... le-am rezolvat de sus in jos... pe toate

... KI inseamna Künstliche Intelligenz (A.I.), HS inseamna Hauptseminar
... News from Lefmann am aflat abia azi cand am fost personal sa discut cu dumnealui... este cel mai de treaba profesor de aici

... de cand am ajuns in Chemnitz, m-am implicat intrun proiect de cercetare in cadrul departamentului de Inteligenta artificiala, numit A neurocomputational systems approach to modeling the cognitive guidance of attention and object/category recognition - This research aims at developing a brain-like-vision approach.
... mi-am cam terminat partea de programare din cadrul programului, si e atat de satisfacatoare senzatia aia, cand vezi ca totul iti merge, si obtii rezultate excelente, si cand te mai gandesti si ca in spatele chestiei asteia sunt o caruta de bani... si ca tu vei primi o scrisoare de recomandare, o nota si niste puncte de credit... parca si mai mult te bucuri (nu?)

... pe 14.01 a fost ziua portilor deschise la TU Chemnitz... nu stiu daca la noi se organizeaza asa ceva.. se prea poate sa se...
... ce am vazut: un sistem de stantat, prin forta bruta (lovind cu ciocanul intro nicovala (sau poanson... nu stiu exact cum sa ii spun)), sistem conectat la o camera foto si la un computer, care iti spune cu ce forta ai lovit si iti si face o poza, surprinzandu-te in actiune.... de exemplu eu am lovit cu 35575 N si sunt Doktor ;)
- nu sistem de camere video si senzori montat pe o masina, conectat la un computer, avand ca sistem de iesire un ecran format din LED-uri in forma de semicerc, deasupra volanului, care iti detecta persoane din jurul masinii, plus distanta la care se aflau fata de masina...
- niste baieti simpatici de la Matematica se jucau cu forme geometrice din sarma pe care le scufundau in sapun aratandu-ti niste suprafete curbilinii la care nici nu visai...
- alti baieti mult mai simpatici de la fizica se jucau cu azot lichid si scufundau baloane cu oxigen care se contractau (oxigenul din interior se lichefia), ne mai exercitand vreo presiune asupra balonului acesta se incalzea, se dilata si il vedeai cum isi ia zborul din tava cu azot lichid ;) it's a kind of magic...
- m-am jucat cu niste masinute teleghidate, cum nu am mai facuto de ffff multi ani...
- am vrut sa "apar eu tot cu pistolu de lipit" ca tatal meu, numai ca povestea nu a tinut foarte mult... iar nenea de la Electronica nu mai avea placute la el... am primit in schimb o schema electronica :P
- baietii de la robotik se jucau cu masinute diverse, autonome... o nebunie...
- sa va rezum totul, pt mine a fost ca un mini muzeu tehnic... a fost delicios pentru un inginer in devenire (si cica asa e in fiecare an...)

... am fost vineri (15.01) la cea mai jmechera seara ever seen... Spielenacht (Noapte de jucat) aici la MENSA (cantina); va puteti imagina in jur de 500 de studenti, si mici profesorasi, jucandu-se aproximativ 165 de jocuri diverse, cu piese, zaruri, carti, cartoane, omuleti de metal sau de plastic... plus 4 in a line, plus hochei de masa... a fost uimitor, m-am simtit din nou copil... (am pus poze pe facebook ;))

... am fost la EDEKA si am luat o paine si un pachet de biscuiti pe care am dat 8 centi :) cum poti face asta? duci sticle de reciclat... si primesti bani pe ele... nu e minunat?

... vb cu o prietena pe mess (alexa) si imi spune: e foate greu in dragoste....e mai greu decat multe alte chestii kre ni s par mult mai dificile...defapt....nu crezi?
ii raspund: e greu pt ca dragostea e strict legata de un organ vital din tine... uneori de 2... de inima in primul rand apoi de creier; poti compara uneori dragostea cu niste operatii chirurgicale pe cord deschis.... sau pe creier...
.. e prima oara cand vad sentimentul suprem din punctul acesta de vedere...

... am scris un articol pe al doilea blog:
despre tine

... pe 1 feb am examen scris la germana si prezentare la management
... pe 2 feb am prezentare la Bioinformatik (tot de-aia cu studenti (sper ca de data asta sa vina si studentii))
... undeva intre 1 si 5 feb (tre sa aleg) am prezentare la Software Engineering
... undeva intre 5 si 15 feb am examen oral la Sisteme Distribuite
... undeva intre 1 si 15 feb am examen oral la Robotik
... cu KI mai am putin si termin...
... la Web Engineering HS astept nota...
... la Web Engineering Praktikum avem maine sustinerea proiectului care a constat din crearea unui portal Web pentru studentii care vor sa calatoreasca; portalul iti pune la dispozitie o harta (Google Maps), iti arata poze dintr-un oras ales de tine (flickr), precum si linkuri utile (delicious)...

... pana pe 16 feb sper sa am toate notele pentru a le trimite la secretariatul FILS ;)

that is all about me! how about you?

Niciun comentariu: